در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
موضوعات
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • 1396
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    متن آهنگ پالس از صادق

    247 بازدید شنبه 17 مرداد 1394 صادق,
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 1 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 1

    جا اضطراب مردن به فکر این زمین باش ما پادشاه اونیم یا کلمون کنیزاش
    واسه انتقام خودت چند تا خونو ریختی تو بی باور من باور هر دومون گریختیم
    از دست قصد وصل ما قسم به نسل دستو پا زدن تو هر چی وصف حال
    عصر طوفان عصر ماست با دستای باز
    کل زندگیمیو میدوید مخم چیزایی که برای تو میدونم پوخن
    کل شهرو میکوبم تو هم با چهارتا جمله ای که میسازم رو هم
    کشیدی کشیدم کشیدی کشیدند ربع زندگیم میونه کشیدن
    غریب غریب غریبگی کیه بی طرف برندست همیشگی اینه
    منو میشناسی دور از شلوغیا خزو لمپهن
    کل شهرو شکو شبهن من پر از خوشیه تویه کلبه ام
    وقتی هر چی کشیدی خوب جواب میگیره پالسایه مخت

    روشنایی خورشید درخشش میکندو ما اینجا
    زنده شد آنچه مرده بود بی پروا در اینجا
    این نشانه ها هم همینجاست
    من یه اوجه بی دلیلم قاتله قاتله این زمینم
    من یه برجه نیمه خم غرشه رعدی که بد مهیبم
    از خواصم خلق خود رو پر شدم همه جا من همینم
    پیامبر شما من غریبم من دیوانم من عجیبم
    دل به چی تو دنیات دادی که کردی اشاره به کل دنیا
    برد دادی به بردات خیلی و دلخوشی اما به کهنه بردات
    دعای مادر لبخند دوست مرگ سرما تو وودکای روز
    شاخه ها تو دستام گل داد آرزوهام شد کارایه روز
    اوف دیگه نفس نمیاد قفس دنیاست پس قفس نمیخواد
    تو دست من مشتی مرض نمیاد با اینکه ویروسو کنست نم یگاد
    عادت میشه این برتر بودن سیاهو سفیدش قلبن خوبن
    قناعت همون خوشبختی بود تمام صلحا تو بخشش بودن
    بنویس قضاوت فقط مخصوصه خداست
    بنویس حماقت جداست رشادت جداست
    بنویس اوله قصه که هممون بودیم
    بنویس یکی بودو یکی نبودش کجاست
    بیا و این جهش رو لمس کن

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 175
      کل نظرات : 49
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 2
      تعداد اعضا : 18
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 28
      بازديد ديروز : 358
      بازديد کننده امروز : 18
      بازديد کننده ديروز : 70
      گوگل امروز : 6
      گوگل ديروز: 33
      بازديد هفته : 881
      بازديد ماه : 2,265
      بازديد سال : 15,793
      بازديد کلي : 691,504
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.145.46.18
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • متن آهنگ بی عاطفه مسعود صادقلو
    • متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پروانه وار
    • متن آهنگ گیسو پریشان از آرون افشار
    • من آهنگ یعنی تموم از روزبه بمانی
    • من آهنگ به تو مدیونم از رضا صادقی
    • متن آهنگ تنها نذار از سیروان خسروی
    • متن آهنگ 10 10 از رستاک
    • متن آهنگ بی آزار از سینا شعبانخانی
    • متن آهنگ رها اعتمادی لب پرتگاه
    • متن آهنگ موئر به نام
    مطالب پربازدید
    • متن آهنگ یه موقع هایی از شایع و تی دی
    • متن آهنگ بذار بره از آرتا و رها
    • متن آهنگ گرگ از امیر تتلو ، حصین و رضا پیشرو
    • متن آهنگ پیر شدیم ولی بزرگ نه علیرضا جی جی،سیجل و نسیم
    • متن آهنگ ریسمون سیاه از معین Z
    • متن آهنگ تورو دادیم رفت بهزاد لیتو و سوگند
    • متن آهنگ همین حرفا دایان
    • متن آهنگ چرا من از ملانی
    • متن آهنگ دلم سوگند
    • متن آلبوم نگار از علی سورنا
    مطالب تصادفی
    • متن آهنگ نه تابستون نه پاییز آرمین 2afm
    • متن آهنگ دستی دستی زانیار خسروی
    • متن آهنگ بانوی خیال مازیار فلاحی
    • متن آهنگ آلزایمر ساسی
    • متن آهنگ حیف ناصر زینعلی
    • تکست آهنگ میدادی تهم و سامی بیگی
    • متن آهنگ همین یه بار بابک جهانبخش
    • متن آهنگ روزای سخت مرتضی پاشایی
    • متن آهنگ چقدر تنهام از علیشمس و مهدی جهانی
    • متن آهنگ پیر شدیم ولی بزرگ نه علیرضا جی جی،سیجل و نسیم