در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
موضوعات
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • 1396
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    متن آهنگ بی عاطفه مسعود صادقلو

    220 بازدید چهارشنبه 19 تیر 1398 مسعود صادقلو,
    لایک: نتیجــــه : 0 امتیــــاز توســـط 0 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 0

    مسعود صادقلو بی عاطفه | دانلود آهنگ مسعود صادقلو به نام بی عاطفه

    پرسه میزنم تو خیابونا
    سرمو میگیرم بالا رو به خدا
    گرفته دلم حتی نمیدونم
    کجا دارم میرم گرفته دلم
    یه به تو دلم گرم بود توام که اینجوری زدی به دلم رفتی زدی تو بدجوری
    یه به تو دلم گرم بود توام که بد کردی رفتی حرف آدم بدارو باور کردی
    حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد
    آره برو بی عاطفه برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت
    حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد
    آره برو بی عاطفه برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت
    دروغ چرا تنگه دلم منو بارون و غم شدیم رفیق هم
    منو قرصای سردرد منو فراموشم کرد من شدم کوه درد من شدم کوه درد
    حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد
    آره برو بی عاطفه برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت
    حالا برو بی معرفت متنفرم ازت هرچی که رو ساخته بودم زدی زیرش با لگد
    آره برو بی عاطفه برو ببین که عاشقه برو ببین کی من میشه که میمونه پا دلت

    برچسب ها :


    ارسال نظر
    دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک)
    (دانلود ریمیکس آهنگ + اورجینال (دلدار موزیک)) می گوید :

    با سلام و احترام خدمت شما دوست گرامی وب زیبایی دارید و مطالبتون هم زیباست ، امیدوارم هر روز بیشتر از دیروزتون پیشرفت کنید و بازدیدهاتون ده ها برابر بشه ، امیدوارم شما هم به وب بنده سر بزنید http://music.5kb.ir

    سینما در ماشین با ایرانتیک
    (سینما در ماشین با ایرانتیک) می گوید :

    سینما در ماشین
    https://www.irantic.com/car-cinema
    من بابت سایت خوبتون ممنون هستم. ایرانتیک جدیدا ویژگی جدیدی آورده که توسط آن میتونیم با ماشین بریم داخل سینما و فیلم سینمایی رو از داخل ماشین ببینیم. اینجوری هم راحت تریم هم بهداشتیه هم خوراکی میتونیم سینما ببریم با خودمون.سینما ماشین بهترین کاری که کرده اینه که صدای سینما هم دست خودمون هست و میتونیم از رادیو ماشین صدای سینما رو پلی کنیم.
    شهرهای تهران و کرج و قم و شیراز و مشهد و اصفهان و احتمالا تبریز هم سینما ماشین رو دارن میارن. کلا خیلی حال میده این سینما در ماشین .
    پیشنهاد میکنم ی بار امتحانش کنید...
    سایت ایران تیک یک سایت هست که با ادرس irantic.com در دسترس هست و بلیت سینما و بلیط کنسرت و بلیط تئاتر رو میتونید ازش تهیه کنید. قیمت بلیط ها با تخفیف ویژه هستند.

    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 175
      کل نظرات : 49
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 18
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 63
      بازديد ديروز : 50
      بازديد کننده امروز : 24
      بازديد کننده ديروز : 34
      گوگل امروز : 6
      گوگل ديروز: 12
      بازديد هفته : 558
      بازديد ماه : 1,942
      بازديد سال : 15,470
      بازديد کلي : 691,181
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.139.55.140
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • متن آهنگ بی عاطفه مسعود صادقلو
    • متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پروانه وار
    • متن آهنگ گیسو پریشان از آرون افشار
    • من آهنگ یعنی تموم از روزبه بمانی
    • من آهنگ به تو مدیونم از رضا صادقی
    • متن آهنگ تنها نذار از سیروان خسروی
    • متن آهنگ 10 10 از رستاک
    • متن آهنگ بی آزار از سینا شعبانخانی
    • متن آهنگ رها اعتمادی لب پرتگاه
    • متن آهنگ موئر به نام
    مطالب پربازدید
    • متن آهنگ یه موقع هایی از شایع و تی دی
    • متن آهنگ بذار بره از آرتا و رها
    • متن آهنگ گرگ از امیر تتلو ، حصین و رضا پیشرو
    • متن آهنگ پیر شدیم ولی بزرگ نه علیرضا جی جی،سیجل و نسیم
    • متن آهنگ ریسمون سیاه از معین Z
    • متن آهنگ تورو دادیم رفت بهزاد لیتو و سوگند
    • متن آهنگ همین حرفا دایان
    • متن آهنگ چرا من از ملانی
    • متن آهنگ دلم سوگند
    • متن آلبوم نگار از علی سورنا
    مطالب تصادفی
    • متن آهنگ کارو به اینجا رسوندی محمدرضا گلزار
    • متن آهنگ بلیط یکطرفه از سوگند
    • متن آهنگ ما به هم بیمار بودیم امیر تتلو
    • متن آهنگ فرض محال مازیار فلاحی
    • متن آهنگ هیچکی مثل من سوگند
    • متن آهنگ دردوخند از تهمـ
    • متن آهنگ دروغ محض ساسی
    • متن آهنگ عاشق تر بابک جهانبخش
    • متن آهنگ لمن از مهراد هیدن و زخمی
    • متن آهنگ شهریوری امیر تتلو