در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
موضوعات
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • 1396
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    متن آهنگ بذار بره از آرتا و رها

    21542 بازدید سه شنبه 24 فروردین 1395
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 17 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 21

    کروس) : رها

    دلم تنگ برات
    انقد بد نباش بیا
    بگیر دستمو بازم
    بخون رپ برام
    بودم یه روز من برات
    با یه بوس از لبات
    صبحا پا میشدم
    نیستم الان بمونم شبا

    (ورس) : آرتا

    بهتره نبینمت دیگه  اگه ندیدمتم دلیل ندیدنت اینه
    که خیلی وقته قلبمو شکوندی
    میخواستم بپیچم مغزم میخوندی
    ولی بد یکم شیطونی کردی
    پیچیدی چند بار مهمونی رفتی
    فهمیدم وقتی دوستت اومد بگه کجایی
    صداش حیوونی لرزید،حیوونی لرزید
    بزار بره،وقتی انقدر سرد میخنده بزار بره
    تنها که بشه بعد میفهمه یه عاشقه
    بخاطرش میاره به خاطرش
    زدی از همه یه خاطره
    دلش تنگ میشه بر میگرده بزار بره...بزار بره...بره...بره
    تو فکر چی بودی میشه بپرسم
    میرسه بن بست تهش میگه یه حُقَس
    نمیشه باورش نیستش که محکم من بغلش کنم
    پس ببینه دارمش
    بیشتر میخواستمش از علف صبحم
    از همه دورم حتی اَ خودم
    میس کالاش رو گوشیم بردارم به درک
    حرفی ندارم بزنم باش  الان که پرم آه
    همه میگفتن دیوونس 
    جا تیغ رو رگش ولی من باش میمونمممم
    هرشب میبوسمش خودش میدونه که فوله کارش
    یه کاتِبه کردی حتی تو سفارش بِش
    خودم فکرمیکردم دو سه ساله یه عاشقِ
    ولی الان میگم کُص خوارش بزار بره
     
    (کروس) : رها

    دلم تنگ برات
    انقد بد نباش بیا
    بگیر دستمو بازم
    بخون رپ برام
    بودم یه روز من برات
    با یه بوس از لبات
    صبحا پا میشدم
    نیستم الان بمونم شبا

    آرتا :

    منننننن
    مرسی سامی

    ارسال نظر
    Tarane
    (Tarane) می گوید :

    سلام،اینجا نوشتین ولی بد یکم شیطونی کردی
    درستش:ولی بعد یکم شیطونی کردی!!!

    H
    (H) می گوید :

    پیچیدی چن بار مهمونی رفتی

    پاسخ : اصلاح شد. ممنون!

    سارا
    (سارا) می گوید :

    ممنون از سایت عالیتون ♥ شکلک

    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 175
      کل نظرات : 49
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 18
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 99
      بازديد ديروز : 50
      بازديد کننده امروز : 32
      بازديد کننده ديروز : 34
      گوگل امروز : 6
      گوگل ديروز: 12
      بازديد هفته : 594
      بازديد ماه : 1,978
      بازديد سال : 15,506
      بازديد کلي : 691,217
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.144.69.178
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • متن آهنگ بی عاطفه مسعود صادقلو
    • متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پروانه وار
    • متن آهنگ گیسو پریشان از آرون افشار
    • من آهنگ یعنی تموم از روزبه بمانی
    • من آهنگ به تو مدیونم از رضا صادقی
    • متن آهنگ تنها نذار از سیروان خسروی
    • متن آهنگ 10 10 از رستاک
    • متن آهنگ بی آزار از سینا شعبانخانی
    • متن آهنگ رها اعتمادی لب پرتگاه
    • متن آهنگ موئر به نام
    مطالب پربازدید
    • متن آهنگ یه موقع هایی از شایع و تی دی
    • متن آهنگ بذار بره از آرتا و رها
    • متن آهنگ گرگ از امیر تتلو ، حصین و رضا پیشرو
    • متن آهنگ پیر شدیم ولی بزرگ نه علیرضا جی جی،سیجل و نسیم
    • متن آهنگ ریسمون سیاه از معین Z
    • متن آهنگ تورو دادیم رفت بهزاد لیتو و سوگند
    • متن آهنگ همین حرفا دایان
    • متن آهنگ چرا من از ملانی
    • متن آهنگ دلم سوگند
    • متن آلبوم نگار از علی سورنا
    مطالب تصادفی
    • متن آهنگ دروغ محض ساسی
    • متن آهنگ تموم شد امیر تتلو
    • متن آهنگ موئر به نام
    • متن آهنگ مشکل من نیست از امیر تتلو
    • متن آهنگ هویت بابک جهانبخش
    • متن آهنگ به همین زودی سیروان خسروی
    • متن آهنگ همین حرفا دایان
    • متن آهنگ بیمار زمینی از ساسی و ملانی (آلبوم
    • متن آهنگ کی بهتر از تو از عارف
    • متن آهنگ جدید آرمین زارعی بذار پلی شه موزیکم