در شبکه های اجتماعی هوادار ما باشید
صفحه اصلی تالار گفتمان آرشیو عضویت ورود نقشه سایت خوراک تماس با ما طراح قالب مترجم قالب
بلوک راست
موضوعات
آرشیو
  • 1398
  • 1397
  • 1396
  • 1395
  • 1394
  • 1393
  • لینک های دوستان
    بلوک راست
    فیکس
    بلوک وسط

    متن آهنگ روزای سخت مرتضی پاشایی

    300 بازدید چهارشنبه 26 شهریور 1393 مرتضی پاشایی,
    لایک: نتیجــــه : 1 امتیــــاز توســـط 1 نفـــر ، مجمـــوع امتیــــاز : 1

    Fabba3541519c0a

     

    روزهای سخت

    بارون صدای احساسه نم بارون چشاتو میشناسه

    تورو از دست دادم تو یه لحظه آدم دنیاشو میبازه

    تلخه سکوت این خونه آخه غیر از خدا کی میدونه

    تو دلم آتیشه با تو بهتر میشه حال این دیوونه

     

    این روزها سختن از اونی که باور کنی

    مگه میشه با یه خاطره سر کنی

    تو میدونی من چیزی نگم بهتره

    تو دنیا کی از ما عاشق تره

     

    یه جوری هق هق زدم صدام زخمیه

    این اون دردی که نمیفهمیه

    یه دفعه پر پر شد پر پروازمون

    گرفتس چقدر دل آسمون

     

    من دلخورم تو هم هستی ولی باز این غرور و نشکستی

    چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشماتو میبستی

    درگیر درد مجنونم مردم میگن که دیوونم

    مگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم

     

    این روزها سختن از اونی که باور کنی

    مگه میشه با یه خاطره سر کنی

    تو میدونی من چیزی نگم بهتره

    تو دنیا کی از ما عاشق تره

     

     

     

    یه جوری هق هق زدم صدام زخمیه

    این اون دردی که نمیفهمیه

    یه دفعه پر پر شد پر پروازمون

    گرفتس چقدر دل آسمون

    تکست آهنگ - Tvs

    برچسب ها :


    پست های مرتبط :


    ارسال نظر
    کد امنیتی رفرش

    بلوک وسط
    بلوک چپ
    عضویت سریع
    نام کاربری :
    رمز عبور :
    تکرار رمز :
    موبایل :
    ایمیل :
    نام اصلی :
    کد امنیتی :
     
    کد امنیتی
     
    بارگزاری مجدد
    آمارگیر
      آمار مطالب
      کل مطالب : 175
      کل نظرات : 49
      آمار کاربران
      افراد آنلاين : 1
      تعداد اعضا : 18
      آمار بازديد
      بازديد امروز : 36
      بازديد ديروز : 50
      بازديد کننده امروز : 15
      بازديد کننده ديروز : 34
      گوگل امروز : 5
      گوگل ديروز: 12
      بازديد هفته : 531
      بازديد ماه : 1,915
      بازديد سال : 15,443
      بازديد کلي : 691,154
      اطلاعات شما
      آي پي : 3.141.33.157
      مرورگر : Safari 5.1
      سيستم عامل :
    بلوک چپ
    فیکس
    مطالب جدید
    • متن آهنگ بی عاطفه مسعود صادقلو
    • متن آهنگ محسن ابراهیم زاده به نام پروانه وار
    • متن آهنگ گیسو پریشان از آرون افشار
    • من آهنگ یعنی تموم از روزبه بمانی
    • من آهنگ به تو مدیونم از رضا صادقی
    • متن آهنگ تنها نذار از سیروان خسروی
    • متن آهنگ 10 10 از رستاک
    • متن آهنگ بی آزار از سینا شعبانخانی
    • متن آهنگ رها اعتمادی لب پرتگاه
    • متن آهنگ موئر به نام
    مطالب پربازدید
    • متن آهنگ یه موقع هایی از شایع و تی دی
    • متن آهنگ بذار بره از آرتا و رها
    • متن آهنگ گرگ از امیر تتلو ، حصین و رضا پیشرو
    • متن آهنگ پیر شدیم ولی بزرگ نه علیرضا جی جی،سیجل و نسیم
    • متن آهنگ ریسمون سیاه از معین Z
    • متن آهنگ تورو دادیم رفت بهزاد لیتو و سوگند
    • متن آهنگ همین حرفا دایان
    • متن آهنگ چرا من از ملانی
    • متن آهنگ دلم سوگند
    • متن آلبوم نگار از علی سورنا
    مطالب تصادفی
    • تکست آهنگ میدادی تهم و سامی بیگی
    • متن آهنگ عادت کردم از علیشمس و مهدی جهانی
    • متن آهنگ کارو به اینجا رسوندی محمدرضا گلزار
    • متن آهنگ هیچکی مثل من سوگند
    • متن آهنگ دنیا ماله منه از جیدال
    • متن آهنگ دلتنگی بابک جهانبخش
    • متن آهنگ کجایی محسن چاوشی (سریال شهرزاد)
    • متن آهنگ آسون ترین راه از شایع
    • متن آهنگ یادگاریا از علیشمس و مهدی جهانی
    • متن آهنگ شروع علی سورنا